בתקופה של חוסר וודאות במשק, חשוב שתשקיעו חכם!

Uxbridge, UK פרויקט בתהליך SDB

הכלכלה העולמית נמצאת במצב של חוסר וודאות מוחלט לגבי העתיד. עבור המשקיעים מדובר במצב רגיש במיוחד, זו הסיבה שיותר ויותר משקיעים רוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה והרווח הצפוי. עם עשרות נכסים בשווי של מאות מיליוני דולרים בארה"ב, אנגליה וספרד המייצרים תשואות אפקטיביות עבור מעל ל– 1,500 למשקיעים פעילים הנהנים מהשקעות אטרקטיביות של SDB, חברת השקעות עם ניסיון מוכח של 15 שנה.

שרוליק חנוך ודן ליברמן – מייסדי החברה

השקעה נבונה וחכמה הכרחית בתקופה הזו
נתוני האינפלציה הגבוהים מביאים למצב של הידוק מוניטרי (הפסקת הדפסת כסף) והעלאות ריבית ע"י הבנקים המרכזיים במדינות רבות בעולם ובנוסף לכך, העלאות הריבית גורמות להאטה בצמיחה הכלכלית והחשש מכניסה למיתון הולך ומתגבר בקרב המשקיעים והופך לבעיה ממשית, כאשר המשקיעים מחליטים ״לצאת״ מאפיקי ההשקעה השונים, כמו מניות, בנקים וכ״ו, לפדות את כספם ולהעבירו לאפיק הנחשב לסולידי ביותר – השקעות נדל״ן.
במסגרת 15 שנות הפעילות של חברת SDB החברה חוותה לא מעט טלטלות ומצבים מורכבים בשוקי ההון. 

על פי המצב הנוכחי וניסיון החברה מסתמן כי האינפלציה פועלת לטובת משקיעי הנדל"ן בחו"ל. רבים רואים בנכסי מגורים להשכרה כהשקעה מעולה בתקופה זו ואף מגדירים אותם כ"גידור לאינפלציה". זאת מכיוון שיש קורלציה גבוהה מאוד בין עליית שיעורי האינפלציה לשוק השכירות. ככל שמדד המחירים יעלה כך צפויה השכירות לעלות. 

בעת משבר כפי שהעולם חווה כעת הדרך הטובה ביותר היא פיזור השקעות על נכסים יציבים ובעלי פוטנציאל גבוה הנמצאים באזורי ביקושבעזרת תכנון נכון ובניית השקעות בצורה נבונה המשקיעים יוכלו להתמודד עם עליית האינפלציה והריבית ואף להיות מוגנים בפניהם.

זו ההזדמנות שלכם להצטרף להצלחה מוכחת ולאלפי משקיעים מרוצים אשר השקיעו בנדל"ן עם SDB ונהנו משקט ובטחון לאורך כל התהליך ועד שלב האקזיט.

    Uxbridge, UK פרויקט בתהליך SDB

    מדוע המשקיעים של SDB ישנים טוב בלילה?
    בראש חברת SDB, המוכרת בעולם השקעות הנדל"ן, המחזיקה בפורטופוליו של עשרות נכנסי נדל״ן בשווי של מאות מיליוני דולרים בארה״ב, אנגליה וספרד, עומדים שרוליק חנוך ודן ליברמן שהחלו את דרכם עוד בשנת 2007. מיום הקמתה של SDB מחויבים בעליה להעניק למשקיעים את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר, על מנת למקסם את רווחיהם, ולאפשר להם ליהנות משקט ובטחון מלאים לאורך כל תקופת ההשקעה, תוך ניהול ופיקוח מקצועיים ואיכותיים של מיטב המומחים בתחום. מחויבות זו מתממשת הלכה למעשה הודות למודל השותפותבכל השקעה מעורבת SDB יחד עם משקיעיה, לצד יזם מקומי בעל רקורד עשיר וניסיון מוכח בנדל"ן אשר מהווה שותף אסטרטגי לתהליך, ובנק מקומי המעניק מימון. היתרונות של המודל הם מינוף בנקאי פיזור ההשקעה וחותמת איכות של הבנק המקומי על העסקה.

    עדיין לא בטוחים? קבלו סל הגנות ובטוחות

    הייחודיות של חברת SDB היא ביכולת לזהות מגמות והזדמנויות בשוק הנדלן העולמי, ולקבל על פיהן החלטות השקעה אשר מניבות רווחים משמעותיים. מבין עשרות הזדמנויות נדל"ן, מאתרת SDB נכסים להשקעה בעלי פוטנציאל ההשבחה הגבוה ביותר במיקומים הטובים ביותר ובונים תוכנית עסקית עבור הפרויקט באמצעות מיטב המומחים. המשקיעים המצטרפים למודל השותפות מקבלים לאורך כל התהליך עדכונים שוטפים תוך שקיפות מלאה, בנוסף נהנים המשקיעים מסל הגנות ובטוחות לאורך כל תקופת ההשקעה.

    זו ההזדמנות שלכם להצטרף להצלחה מוכחת ולאלפי משקיעים מרוצים אשר השקיעו בנדל"ן עם SDB ונהנו משקט ובטחון לאורך כל התהליך ועד שלב האקזיט.

      Cherry tree, UK – פרויקט בתהליך SDB