״קונים ונהנים מתשואה מיידית!״: משרדים במגדלי רייסדור, פארק הירקון במסגרת עסקה יזמית – הון עצמי של ₪1,000,000 בלבד – תשואה מיידית של 6.5%!

היום זו כבר עובדה: כמעט ובלתי אפשרי למצוא משרדים חדשים למכירה באזור גוש דן, הנחשב לאחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל. פרויקט מגדלי רייסדור צפוי להפוך בעיני רבים לפרויקט שיהווה כציין הדרך לעתיד העסקים של גוש דן והסביבה. כעת יוכלו המשקיעים לקחת חלק בעסקה יזמית ולרכוש משרדים חדשים בפרויקט היוקרתי עם הון עצמי של ₪1,000,000 בלבד – מחיר נמוך משמעותית מהמחירים המוצעים עבור משרדים בתל-אביב – וליהנות מתשואה מיידית בגובה של 6.5%!

מיקום אסטרטגי ונגיש בגוש דן
במרחק הליכה מתחנת הרכבת של בני ברק, ברחוב הלח״י – הזוכה לתנופת פיתוח מרשימה, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ולשכונת מגורים אשר תכלול אלפי יח״ד, על רצועה שקטה ופסטורלית של פארק הירקון, נבנה פרויקט מגדלי רייסדור החדשני. הפרויקט כולל 2 מגדלי משרדים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר ומרכז מסחרי גדול ומרשים אשר ישמשו ככתובת אחת מרכזית ללקוחות ולעסקים מכל האזור.

אחד היתרונות הגדולים של הפרויקט הוא הקרבה לתחנת הרכבת
״אחד היתרונות הגדולים של הפרויקט הוא הקרבה לתחנת הרכבת – מרחק הליכה בלבד, בניגוד למתחם העסקים BBC בבני ברק שלא נהנה מנגישות כזו, לכן הצפי הוא לעלייה משמעותית של המחיר כבר בקרוב״, מספר לנו יקי רייסנר, בעלי חברת ׳רייסדור׳.
מתחם המגדלים נהנה מגישה קלה ומהירה לתחנת הרכבת בני ברק הממוקמת ברח' הלחי, לציר אם המושבות ולחיבור עם כביש 4 הודות לגשר הרלינג הסמוך, הצפוי לעבור מעל נתיבי איילון. תוואי הקו הצהוב של הרכבת הקלה צפוי לעבור במרכז הגשר וכן מסלול לתנועת רוכבי האופניים מהעיר בני ברק לפארק הירקון.

לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מפרט חדשני ומתקדם
    מגדלי רייסדור מביאים עימם חדשנות ומודרניות ברמות הגבוהות ביותר, לצד מגוון של שירותים דיגיטליים מתקדמים שמטרתם להפוך את השהייה במגדלים לחוויה. בין מגוון החידושים תמצאו:
    מערכת כניסה חכמה ומתקדמת עם פתיחת דלתות אוטומטית לפי זיהוי פנים, בית הקפה הרובוטי הראשון בישראל, עמדות טעינה לרכבים חשמליים בקומות החניון ומודל 'משרד חכם' עם מגוון אפשרויות לשליטה וניהול מרחוק. עוד במגדלים, אשר על תכנונם חתום משרד טיטו אומן אדריכלים: לובי מפואר, מעליות שקטות ומהירות וחללי עבודה ייחודיים אשר יעניקו לכם חווית עבודה מושלמת ונעימה.

    חברת 'רייסדור' – שמה הולך לפניה
    מאחורי הפרויקט עומדת ׳רייסדור׳, חברת ייזום מובילה, דינמית ומצליחה, בעלת איתנות פיננסית, ניסיון והתמחות בהקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר. במרוצת השנים צברה החברה מוניטין רב וקנתה את שמה בענף הנדל"ן ובקרב רוכשי הדירות והנכסים, בזכות העוצמה, החדשנות, האמינות והעובדה כי כל פרויקט מאחוריו היא עומדת הופך לסיפור הצלחה.

    לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: