המזרח הקרוב: משפחות צעירות מגלות את שכונות מזרח תל אביב הזוכות לעדנה מחודשת

שכונות מזרח ת"א הפכו בשנים האחרונות ליעד מבוקש למגורים, ובצדק. יש בהן כל מה שמשפחה מחפשת: אווירה קהילתית, פארקים ירוקים, מוסדות חינוך איכותיים, מגוון מרכזי בילוי ופנאי במרחק הליכה ונגישות מרבית. מתחם המגורים החדש THE EASTERN, הנבנה באזור אסטרטגי על דרך השלום, הוא אחד מן ההזדמנויות הבולטות לקחת חלק בסיפור המגדיר מחדש את מזרח תל אביב

הכירו את הפריים לוקיישן הבא של תל אביב
בשנים האחרונות ניכרת תנופת בנייה והתחדשות במזרח תל אביב, אזור אותו הגדירה עיריית תל אביב כאחד היעדים לתוכנית ההתפתחות העירונית. שכונות האזור מתעוררות ומשנות את פניהן, וכל מי שיודע לקרוא את המפה, לרבות יזמים, משקיעים ומשפחות צעירות, מבין שהפוטנציאל העתידי של העיר ללא הפסקה, נמצא במזרח.

אחת מן השכונות הוותיקות, העוברות הליכי התחדשות עירונית מואצים וקורצת לצעירים ולמשקיעים כיעד רכישה אטרקטיבי, היא שכונת תל חיים. אם בחודש ינואר 2023 נרשמו כ-800 מחפשים אחר דירה לרכישה בשטחי השכונה הפסטורלית. עפ"י נתוני yzer – מערכת הבינה העסקית מבית יד2, בחודש יוני זינק המספר למעל 1,800 חיפושים. המספרים הללו רק צפויים לגדול. 

תל חיים ממוקמת ממזרח לנחל האיילון וגובלת בשכונת יד אליהו ממערב ומצפון בשכונת גבעת רמב"ם בגבעתיים. היא זרועה בגינות ופארקים ירוקים אשר העיקרי שבהם הוא פארק אדית וולפסון החולש על גבולה המזרחי. 

תושבי השכונה מעידים כי האווירה הקהילתית והחמימה שלה ממשיכה לצבור תאוצה עם תנופת ההתחדשות העוברת עליה. "איכות החיים כאן היא בדיוק כמו שהיתה פעם ואף טובה יותר" מספרת תושבת מרכז העיר שעברה לאחרונה לתל חיים, ומוסיפה: "הילדים גדלים פה כמו שאנחנו גדלנו, נפגשים בחצר, נהנים ממשחקי כדור בפארק או בגינה והכל קרוב להם במרחק הליכה".

לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

    הזדמנות אמיתית להשתלב ברובע החדש והנחשק של העיר
    אחד הפרויקטים המסמנים את השינוי של האזור כולו הוא פרויקט THE EASTERN. מתחם מגורים חדש הנבנה באזור אסטרטגי על דרך השלום בקרבת דרכי גישה מרכזיות לתוך תל אביב ומחוצה לה ובסמוך לתוואי הקו הסגול.

    מעבר לנגישות הנוחה שתתאפשר לדיירים הודות לסמיכות לרכבת הקלה, הצפי הוא כי ערכי הנכסים בשכונת תל חיים, כמו גם בשאר השכונות שבהן עוברת או תעבור הרכבת הקלה, יוסיף ויעלה וזאת, כמובן גם בנוסף לעליה התמידית של מחירי מרבית הנכסים בגוש דן. גם עובדה זו מושכת לפרויקט משקיעים הרואים את הפוטנציאל. דיירי מתחם THE EASTERN יוכלו ליהנות מן השילוב המושלם בין סביבת מגורים אורבנית הכוללת נגישות תחבורתית מקסימלית ומגוון מוסדות חינוך ומרכזי בילוי ופנאי במרחק הליכה, לבין חיי קהילה נעימים ושלווים לצד גינות ירוקות ופארק אדית וולפסון הסמוך השזור בנוף ובחיי היומיום.

    לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

      מכבדים את הסביבה
      המתחם החדשני כולל 204 יח"ד הפרוסות על 6 מבני מגורים מרהיבים בני 9 קומות. "המבנים מעשירים את הקונטקסט בו הם מצויים תוך התחשבות וכבוד לסביבה", כך מציינים אדריכלי הפרויקט ממשרד "בלוקה אדריכלים" ומוסיפים על ההשראות בתהליך התכנון: "ניסינו לשמר את הדיאלוג הנכון בין ההיסטוריה הקרובה של האזור להווה העכשווי, את הדיאלוג בין הצבעים, האור, החומרים, זהות מקומית ומסורת. העמדת המבנים בתוך המגרשים בוצעה תוך התחשבות בכיווני האוויר, בשמירה על מרחקים מקסימליים בין המבנים ומיקסום השטחים לצמחייה". סביב הבניינים יבוצע פיתוח סביבתי נרחב שישתלב עם פינות החמד הירוקות של השכונה.

      בפרויקט מוצע תמהיל מגוון של דירות בעלות מפרט יוקרתי:
      דירות בנות 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מרהיבים. התכנון האדריכלי של הדירות משאיר פתח למגוון אפשרויות חלוקה פנימית בהתאמה אישית, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

      שיתוף פעולה מבטיח
      מאחורי הפרויקט עומדות שתיים מהחברות המובילות בענף: חברת שיכון ובינוי נדל"ן, הזרוע היזמית של קבוצת שיכון ובינוי – קבוצת התשתיות הנדל"ן והאנרגיה המובילה בישראל וחברת "התחדשות אורבנית", מהחברות הראשונות והוותיקות בתחום ההתחדשות העירונית ואשר מתמקדת במיזמי הריסה ובנייה ובמתחמי פינוי-בינוי בפריסה ארצית.

      כעת מוצעות הדירות בפרויקט בתנאי תשלום ייחודיים ובמחירי פריסייל לזמן מוגבל. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב ברובע החדש והנחשק של תל אביב ולרכוש דירה מרהיבה במתחם THE EASTERN.

      לפרטים נוספים ותיאום פגישה: