״30 דירות כבר נמכרו״: פרויקט כפר אלדד ממשיך לשבור שיאי ביקוש!

החל מ- ₪1,950,000 לדירת 5 חדרים קסומה לצד הטבע עוצר הנשימה.

הבוקר (יום ד׳) פורסם שחברת ״הרי זהב״, מהחברות המובילות בשוק הנדל"ן ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, מציעה כעת למכירה דירות קסומות בפרויקט כפר אלדד במחיר של החל מ- 1,950,000₪ בלבד בהטבות מימון מיוחדות. ״הפרויקט נמצא במזרח גוש עציון, במרחק של 12 דקות בלבד מירושלים באחד המקומות המדהימים שיש בישראל״, אומרים בחברת ״הרי זהב״, ומוסיפים: ״אם חלמתם פעם על דירה קסומה לצד הטבע, נוף, זריחות ושקיעות מרהיבות, שקט ואיכות חיים גבוהה – זה הפרויקט המושלם עבורכם״.

הדמייה להמחשה בלבד
הדמייה להמחשה בלבד

אזור קסום וייחודי
פרויקט כפר אלדד נמצא במזרח גוש עציון באזור המאופיין באיכות חיים גבוהה ובטבע עוצר נשימה. הפרויקט מציע לתושביו עולם ומלואו: מערות ומעיינות טבעיים לצד מסעדות איכותיות, יקבי בוטיק לצד אטרקציות ספורט, מחנאות ומגוון אתרי מורשת. ״הפרויקט שם דגש על הקרבה לטבע – הרחק מההמולה והרעש של העיר״, אומרים בחברה, ״מצידו האחד של הכפר נשקף הנוף המרהיב של מדבר יהודה ומורדות ים המלח, ומצידו השני נשקף נוף הררי ירוק של הרי יהודה, קשה לבקש יותר מזה, האזור נותן מענה מושלם לכל המשפחות המתגוררות בו״.

״רוכשים דירה בלב שקט״
כאמור, מאחורי הפרויקט עומדת חברת ״הרי זהב״. החברה הוקמה בשנת 2007 והינה מהחברות המובילות בשוק הנדל"ן ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. נכון להיום לחברה יש כ- 25 פרויקטים למגורים באזורים שונים ובהיקפים של אלפי יחידות דיור שכבר נמסרו ללקוחות או נמצאים בשלבי הבנייה. ״חשוב לנו שהרוכשים יידעו שאנחנו איתם לאורך כל תהליך הרכישה עד קבלת המפתח״, אומרים ב״הרי זהב״ ומסכמים: ״אנחנו מציעים כעת הטבות מימון מיוחדות שיסייעו ליותר ויותר משפחות להגשים את חלום הדירה באזור מיוחד וקסום לצד הטבע״.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

    חברת הרי זהב – מובילים את ההתיישבות!
    הוקמה בשנת 2007 והינה מהחברות המובילות בשוק הנדל"ן ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. הפרויקט המוכר הראשון של החברה הינו היישוב "לשם" (כ- 700 יח"ד). עם השנים פיתחה "הרי זהב" התמחות בבניית ישובים חדשים והרחבות בישובים קיימים לקהלי יעד שונים ומגוונים. כיום לחברה יש כ-25 פרוייקטים למגורים בהיקף של אלפי יחידות דיור. מתוכן למעלה מ-1,000 יחידות נמסרו ללקוחות וכ-1000 נמצאים בבניה.

    לפרטים נוספים ותיאום פגישה: