לגור במרחק פסיעה מהים: השקעה בדירת 5 חדרים בפרויקט היוקרתי בנתניה.

נתניה בירת השרון היפהפייה, נהנית בשנים האחרונות מאחוז הגירה חיובי גבוה במיוחד. זאת, ודאי בזכות ההתפתחות האורבנית ותנופת הבנייה המואצת, איכות החיים המוצעת למשפחות ולזוגות צעירים, והעובדה שהעיר נתניה מאפשרת מגורים ברמה גבוהה ובמחירים הוגנים במיוחד. כמו כן, חשוב לציין כי בשנים האחרונות העיר נתניה מסתמנת כאחת מהשקעות הנדל"ן האטרקטיביות במיוחד באזור ערי השרון.


בימים אלה נבנה אחד ממגדלי המגורים היוקרתיים והייחודיים ביותר בעיר, הממוקם בשכונה החדשה והמבטיחה של העיר – פארק הים. מדובר בפרויקט "מגדל הצוק" – המשותף לקבוצת לוינשטין ולחברת מגיל פיתוח. המגדל, בן 31 קומות, כולל כ-117 יחידות דיור הכולל דירות 5 חד' עם מרפסות גדולות במיוחד.

המשותף לכל הדירות הוא המראה הייחודי הנשקף מהחלונות שלהן: נוף הים הכחול. חשוב לציין כי הביקוש עבור דירות 5 חדרים במגדל זינק, שכן בשל שטחן הגדול לצד המרפסת המפנקת שהן מציעות, הצופה לנוף הים- הן מעניקות הרגשה של בית פרטי מרווח, הממוקם במגדל מפואר ויוקרתי.

300 מטר בלבד מהחוף!

הודות למיקום האסטרטגי בו ממוקם הפרויקט, במרחק קצרצר מרצועת החוף המרהיבה של נתניה, נהנות כל דירות המגדל מנוף הים היפהפה. נוסף על כך, הפרויקט שוכן בסמיכות מרבית למרכז העיר ולמרכזי הקניות, התרבות והספורט וכמובן לגינות ולמתקני השעשועים המטופחים עבור הקטנטנים. כך, מהווה הפרויקט את השילוב המושלם בין תחושת הרוגע של הים לצד חיי העיר המלאים. 

למידע נוסף – השאירו פרטים:

    השכונה החדשה

    נכון להיום ישנן מספר שכונות שנבנות בישראל בערים מרכזיות , בשרון ובמרכז בעיקר, והן מהוות את עתודות הקרקע האחרונות לבנייה בסמוך לים. אחת משכונות החוף החדשות היא שכונת פארק הים אשר מצויה בימים אלה בהקמה.  השכונה החדשה, אשר צמודה לבתי המלון בעיר ובסמוך לחוף הים מתוקצבת להשקעה גדולה מאוד לפיתוח בסך של כ – 30 מיליון שקלים, ובמשך עשור כ-150  מיליון שקלים. התכנון הוא להקים בשכונה החדשה כ-2,500 דירות וכן מבני חינוך, מבני ציבור וחברה. עוד מתוכנן במתחם שטח ציבורי פתוח מרכזי ופארק שכונתי בגודל כ-60 דונם, אשר יהיה מקום בילוי ופנאי לכל הדיירים בשכונה החדשה. בנוסף, מתכונן בשכונה מסלולי הליכה ואופניים ופינות ישיבה קסומות לרווחת הדיירים. השכונה החדשה נמצאת במרחק הליכה מהים, ומצד שני, ממוקמת במרחק הליכה למרכז העיר ולכן, הביקושים למגורים בה צפויים להיות גבוהים. 

    לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל בחברת משולם לוינשטין היוזמת את "מגדל הצוק" בשכונה ביחד עם חברת מגיל: "אחרי השכונות נוף הטיילת ועיר ימים שניבנו בנתניה בשנים האחרונות, מגיעה תורה של שכונת פארק הים החדשה בנתניה הממוקמת במיקום אטרקטיבי ביותר במונחים של העיר נתניה היות והיא גם סמוכה לחוף הים ולטיילת וגם, ממוקמת במרחק כה קצר ממרכז העיר. השכונה החדשה בנתניה היא הזדמנות מעולה למשפרי דיור ולמצמצמי דיור מאזור נתניה, אזור השרון ויישובי הסביבה המעוניינים לשפר דיור או לעבור מבתים פרטיים לדירה חדשה עם נוף וקרבה לים, בסביבה חדשה ומודרנית וקרבה למרכז העיר ולבתי המלון של נתניה".

     

    למידע נוסף – השאירו פרטים:

      סטנדרטי בנייה ומפרט עשיר

      מלבד המיקום האסטרטגי של הדירות, ייהנו דיירי הבניין מתכנון ועיצוב מוקפדים, ממפרט עשיר ואיכותי במיוחד הכולל בין היתר: מיזוג אוויר, תריסים חשמליים, מטבחים איכותיים, מבחר עשיר של ריצופים וחיפויים ומיתרונות השימוש בטכנולוגית בנייה ירוקה ואקולוגית. 

      המגדל נבנה ע"י חברת מגיל בשיטת הבניה היבשה – שיטת בנייה חדשנית המשפרת באופן משמעותי את רמת הבידוד התרמי והאקוסטי, ובכך חוסכת לדיירים בהוצאות המיזוג, וכן תורמת לחווית מגורים שקטה במיוחד. בשיטת בנייה זו, הצנרת ממוקמת בקירות ובתקרה – ולא מתחת לריצוף. כל מערכות החשמל בבניין הן חכמות, והוא נבנה בהתאמה מלאה לתקן הירוק – 5281".

      עוד בבניין לובי כפול מפואר ומעוצב,  פינות עבודה שיהוו חלל עבודה משותף לדיירים, מעליות מהירות במיוחד ומועדון דיירים. כמו כן, בנוסף למחסן עבור כל דירה, בבניין ישנו חניון תת קרקעי ענק, המאפשר לכל דירה ליהנות משתי חניות, דבר המהווה גם הוא שיקול חשוב בבחירת מקום מגורים עבור המשפחה.

      התקדמות הבנייה

      אחד מהיתרונות הבולטים של פרויקט "מגדל הצוק" טמון בהתקדמות הבנייה המואצת שלו אל מול הפרויקטים הנבנים לצדו. הפרויקט צפוי להתאכלס כבר באוגוסט 2021. 

      קבוצת לוינשטין, האחראית על תכנון והקמת פרויקט "מגדל הצוק", היא אחת מהחברות הבולטות ביותר בענף הנדל"ן בישראל, הקבוצה, אשר החלה דרכה עוד בשנת 1945, חתומה על הקמתם של מגדלי משרדים, שכונות מגורים ומתחמים ציבוריים רבים. התוצאות המרשימות לאורך שנות פעילותה הרבות, הקנו לה את המוניטין הרב ומעמדה הרם כקבוצה המובילה ביותר בענף הנדל"ן כבר למעלה מ-70 שנה.

      השותפה לקבוצת לוינשטין בפרויקט זה היא חברת מגיל, חברה בינלאומית עם ניסיון של מעל ל- 60 שנה בקנדה ובישראל וידע רב במגוון רחב של תחומי בניה. חברת מגיל חתומה על אינספור פרויקטים של מגורי יוקרה בחו"ל, וכן היתה הקבלן הראשי שבנה את מרכז עזריאלי בתל אביב, ושיטות הבניה הייחודיות והחדשניות שלה, מעלות את רמת הבנייה בארץ ומאפשרות לה להוריד משמעותית את זמן ההמתנה לדירה ולהעניק ללקוחות הקבוצה מוצר איכותי בעל משמעות.

       

      למידע נוסף – השאירו פרטים: