חולמים לגור בלב הפועם של תל אביב? זאת ההזדמנות שלכם ליהנות מדירת מיני פנטהאוז בפרויקט המבוקש ביותר ולקבל החזר חודשי של עד 10,000 ₪ עד לקבלת הדירה – מעל 1200 דירות כבר נמכרו!

פרויקט גינדי TLV ממשיך למשוך אליו יותר ויותר משפחות, זוגות מבוגרים, צעירים וכמובן משקיעים. הודות למיקום המנצח הסמוך לתחנות הרכבת הקלה שעתידות להיפתח ולנגישות המרבית לנתיבי איילון, וכמובן לעובדה שמדובר באחד מפרויקטי המגורים היוקרתיים ביותר בישראל, גינדי TLV מעורר עניין רב והופך לאחד ממוקדי המגורים המובילים והמבוקשים ביותר בתל אביב. בימים אלה מציעה חברת גינדי TLV הטבה חסרת תקדים לרוכשים: החזר חודשי של עד 10,000 ₪ עד למועד אכלוס הדירה!

מאז ומעולם התאפיינה תל אביב כאחת מהערים האטרקטיביות ביותר למגורים, הן עבור זוגות צעירים ומשפחות והן עבור מבוגרים. לצד הביקוש הגובר, ניכרים האתגרים שבמגורים בעיר, הכוללים חנייה מועטת, דירות קטנות ורחובות צפופים במיוחד. כפועל יוצא, משפחות ומשקיעים רבים תרים אחר הפרויקטים האידיאלים ביותר בעיר, המצליחים לשמור גם על המיקום האסטרטגי בלב העניינים, וגם על רמת החיים הגבוהה ביותר.

בתוך כך, אחד הפרויקטים הממשיכים להסתמן כהצלחה, הוא כאמור פרויקט גינדי TLV, אשר מאפשר את חווית המגורים האולטימטיבית; המיקום בלב הפועם של תל אביב, לצד מרחבים ירוקים ומוקדי מסחר מעניינים, בדירה ענקית ומפנקת במיוחד- באחד ממגדלי היוקרה של העיר. 

לאור ההצלחה ואכלוס שני המגדלים הראשונים, בימים אלה מוצעת הזדמנות לרכוש דירות מיני פנטהאוז, וליהנות מהטבה חסרת תקדים שזמינה לזמן מוגבל בלבד: קנו דירה עכשיו וקבלו החזר של עד 10,000 ₪ בחזרה בכל חודש עד למועד מסירת המפתח לדירה שרכשתם בפרויקט. מומחי הנדל"ן צופים כי ערכן של הדירות בפרויקט צפוי לעלות משמעותית עם גמר הבניה. 

מלבד למיקום האסטרטגי בו ממוקם המגדל, בסמוך לפארק ירוק ופסטורלי, לקניון, הקאנטרי המפנק, בתי הקפה והמסעדות המבוקשות, ניתן למצוא במגדל לאונג' יוקרתי במיוחד, רופטופ שלא נראה זהה לו בישראל, בר, בריכה מפנקת, חדר כושר משוכלל ומתקדם, סאונה יבשה ורטובה ועוד ועוד ועוד. הודות לאפליקציה המתקדמת בהם משתמשי דיירי המגדל, נהנים אלה משירותי דיירים מהירים ומקצועיים, וכמובן- מקהילת דיירים חזקה ואיכותית במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מה יש לשכונה הזאת להציע? ובכן, הרבה! גינדי TLV יעמידו לרשותכם מגוון שירותים שיעטפו אתכם מסביב לשעון ובכל ימות השנה:
    – ריאה ירוקה מתחת לבית המשתרעת על פני כ- 14 דונמים, וכוללת פארק ירוק, מדשאות מטופחות, שבילי הליכה ועוד.
    – מוסדות חינוך מבלי לחצות את הכביש – גני ילדים ובתי ספר.
    – קניון TLV, הממוקם במתחם משלב בין הרשתות הישראליות האהובות על כולנו ובין המותגים המובילים בעולם. כמה צעדים ואתם בקניון הכי מדובר בעיר.
    – בתי קפה ומסעדות – אין כמו לפתוח את היום עם קפה ומאפה או עם ארוחת בוקר מפנקת היישר מהקפיטריה, או להנות מארוחת צהריים שתעשה לכם את היום.
    – הקאנטרי – בריכות הקאנטרי המפואר בקניון TLV עומדות לרשותכם במרחק נגיעה – אם תרצו בשחיית בוקר ושייק או באימון בחדר הכושר בסוף היום, הגעתם למקום הנכון.

    ייחודיות מתחם המגורים מתאפיינת בשילוב האווירה של שכונה וקהילה – מתי יצא לכם בפעם האחרונה לשבת עם השכנים לכוס קפה? או לארוחת ערב? חיי הקהילה התוססים בגינדי TLV ייראו ממש כך. אתם מוזמנים ליהנות מאנשים שמתרגשים בדיוק כמוכם מהקסם של תל אביב – איכות החיים התל אביבית עליה חלמתם תמיד, הקרבה לסנימטק, הבימה, היכל התרבות ובמרחק נגיעה לכל מה שעושה את תל אביב לתל אביב.

    חברת הנדל"ן גינדי TLV הינה מהמובילות והחדשניות בישראל, אשר מתמחה בייזום, פיתוח, שיווק וניהול פרויקטים למסחר, מגורים, מגדלי יוקרה ועוד.  במיוחד בשנה זו, בה ניכר חוסר הוודאות, גינדי TLV מעניקה ביטחון ושקט באשר לביצוע עסקאות והשקעות בפרויקטים שלה.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: