רגע לפני עליית המחירים בנווה גן – השכונה המבטיחה ברמת השרון, זה הזמן לנצל את ההזדמנות!

סגירת המכרז של רמ"י בינואר האחרון, אשר עתיד להוסיף 482 יח"ד בארבעה מתחמי בנייה בחלקה הצפוני של השכונה, משקפת עלייה צפויה של כ-20% במחירי הדירות.

זה הזמן לרכוש דירת פרימיום בשכונה האיכותית במחירים שעדיין תוכלו להרשות לעצמכם, בפרויקט מרשים ויוקרתי המציע אכלוס עוד השנה!

נווה גן: רמת השרון – פינת צפון תל אביב

שכונת נווה גן, ברמת השרון, גובלת עם השכונות היוקרתיות של צפון מזרח ת"א: תל ברוך צפון ושכונת המשתלה. 

קרוב ל 22,000 חיפושי דירות נרשמו בה בשנה האחרונה והיא אחת השכונות המבוקשות ביותר ברמת השרון.
אולי מפני שהיא השכונה היחידה שנהנית משני העולמות: שייכות מוניציפלית לרמת השרון בעלת הצביון הייחודי מצד אחד ושכנות צמודה לשכונות הצפון תל אביביות היוקרתיות תל ברוך צפון, גני צהלה ושכונת המשתלה מן הצד השני. 

כך או כך, מדובר בשכונה העומדת להתפתח למימדי ענק עם השלמת המכרז של רמ"י בינואר האחרון והמכרזים הצפויים אחריו, אשר צפויה לכלול כ-3,000 יח"ד בסופו של דבר.  השכונה החדשה תשתרע על שטח של כ-825 דונם. בתוכנית נקבעו ייעודי קרקע לאזורי המגורים, לשטחי המסחר, לבנייני ציבור, לקאנטרי קלאב לרווחת התושבים וכן לשטחי ציבור הכוללים שני פארקים שיחוברו בשבילים ירוקים לאורך השכונה כולה. עד למימוש התוכנית יהנו התושבים ממרכזים מסחריים, מוסדות ציבור ושירותים אחרים המוצעים ופועלים כבר כיום בשכונות התל אביביות הסמוכות.

על קו הזינוק

בעוד כיום עומד מחיר ממוצע למ"ר בשכונה על כ-35,000 ש"ח, על פי ההערכות מחיר התחלתי לדירה בפרויקטים העתידיים יעמוד על ממוצע של כ- 43,000 ש"ח למ"ר עם מחירי דירות 3 חד' שיחלו ב-3.5 מיליון ש"ח, נתונים המשקפים עליית מחירים של למעלה מ 20% ביחס למחירים כיום. 

אחד הפרויקטים הייחודיים הקיימים כבר כיום בשכונה בשכונה הינו פרויקט לוינשטין נווה גן הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס כבר בסוף השנה הנוכחית. 

במסגרת הפרויקט, אותו בונה קבוצת לוינשטין, מוקם בניין מרשים ויוקרתי בן 15 קומות הפונה לנוף פתוח הצופה באופק אל תל-אביב. 

תמהיל הדירות בבניין, בעל התכנון האדריכלי הייחודי של רני זיס אדריכלים, כולל דירות גן מרווחות בנות 5 חדרים עם גינה פרטית ומרתף ענק וכן דירות פרימיום בנות  4.5, 5  ו 6 חדרים עם מרפסות מדורגות ומרחפות גדולות במיוחד (עד 80 מ"ר!). בכל הדירות מפרט טכני עשיר ביותר ותקרות גבוהות. 

נכון להיום נותרו בפרויקט דירות אחרונות למכירה, וכדאי לתאם פגישה וביקור להתרשמות בדירה לדוגמא, אשר הושקה לאחרונה.

 

למידע נוסף – השאירו פרטים:

     


    לוינשטין נווה גן – ייחודי בנוף 

    מעבר לעובדה שאכלוס הפרויקט הינו קרוב והמחירים כיום עדיין לא מגלמים את הזינוק הצפוי, חשוב להבין כי מדובר בפרויקט ייחודי אשר יבלוט בנוף הצפוי והרווי של השכונה. 

    הבנייה במתחמים החדשים צפויה להיות הומוגנית וצפופה יותר וברוב הבניינים יכללו שטחי מסחר בקומות התחתונות. גם שטחי המרפסות, על פי עיון בזכויות התב"ע, לא יהיו נרחבים כמו בפרויקט של קבוצת לוינשטין.

    אז אם חלמתם על נווה גן הזמן להגשים הוא בדיוק עכשיו ולהיות לפני כולם בשכונה העתידה להמריא.

    מוזמנים להתאהב

    בפרויקט נווה גן של קבוצת לוינשטין נותרו דירות אחרונות למכירה, במחיר של החל מ 4,500,000 ₪ לדירת 4.5 חדרים וניתן לתאם ביקור בדירה לדוגמא, אשר הושקה לאחרונה, אותה עיצוב מעצב הפנים דניאל חסון.

     

    למידע נוסף – השאירו פרטים: