נותרו דירות אחרונות למכירה במגדל 3 בפרויקט האייקוני GINDI TLV – כעת הטבה חסרת תקדים לזמן מוגבל "משכנתאיים" – החזר של עד ₪10,000 בחודש למשך שנתיים!

פרויקט GINDI TLV, הצפוי להגיע לאכלוס כבר בקיץ הקרוב, מזמין אתכם ליהנות מחוויית מגורים אורבנית בשילוב חיי קהילה תוססים, ברובע ההייטק החדש של העיר – ועכשיו תוכלו לקבל הטבה מיוחדת לזמן מוגבל בלבד: החזר משכנתא על חשבון גינדי למשך שנתיים – עד ₪10,000 בחודש!

פרויקט הדגל של תל אביב GINDI TLV נמצא בעיצומה של הבנייה וממשיך לשבור שיאי ביקוש. הבוקר (יום א׳), נודע כי נותרו דירות אחרונות למכירה במגדל 3. הפרויקט הייחודי בנוף התל אביבי, אשר תוכנן על ידי יסקי מור סיון אדריכלים – אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ, משלב בין אדריכלות מהודקת וחדשנית לבין סטנדרט בנייה גבוה ורמת גימור מעולה. מתחם המגורים הייחודי, מתאפיין בעיצוב אורבני יוקרתי ובלתי מתפשר, השם דגש על הקניית מרחב בילוי ופנאי עבור הדיירים ומעניק את חווית המגורים האידיאלית ביותר בלב הפועם של תל אביב.

יתרון משמעותי ואחת הסיבות שהדירות בפרויקט כל כך מבוקשות, הוא מיקומו של הפרויקט. המגדלים נמצאים בלב רובע ההיי-טק של תל אביב, בפינת הרחובות החשמונאים-קרליבך, ובסמיכות מרבית למגדלי עזריאלי ושרונה, הבימה, הקאמרי, האופרה, בית אריאלה, המוזיאון, היכל התרבות.. רק תבחרו והכל נמצא במרחק של 5 דקות הליכה.

המיקום מאפשר להגיע בקלות לכול מקומות הבילוי, המסעדות ובתי הקפה שיש לעיר ללא הפסקה להציע.
בנוסף, גם בסביבה המיידית של הפרויקט תגלו אטרקציות נוספות, כמו: פארק, קניון, קאנטרי, בתי ספר, גני ילדים וכולם במתחם אחד.

מתעניינים בדירה בפרויקט גינדי TLV?
השאירו פרטים >>

    הדיירים ייהנו מחוויית מגורים אורבנית, ייחודית ויוקרתית כאשר בין האטרקציות הרבות תמצאו גם גינה ירוקה ומטופחת בגודל כ- 14 דונם, מועדון ילדים חדשני ומתקדם, לובי מפואר המאוייש בשומר 24/7, ROOFTOP מפנק הממוקם בקומה ה-47 במגדל, לצד בריכת שחייה, סאונה, לאונג' דיירים ברמת מלון בוטיק, חדר כושר מתקדם ובר פתוח הצופה אל נוף פנורמי מרהיב ועוצר נשימה.

    כעת יוצאת החברה בהטבה מיוחדת עד לסוף השנה האזרחית בלבד: רוכשי הדירות האחרונות במגדל השלישי יקבלו החזר משכנתא של עד ₪10,000 בחודש, למשך שנתיים! במילים אחרות, הרוכשים יהנו מסכום כולל של עד ₪240,000 בחזרה! 

    מתעניינים בדירה בפרויקט גינדי TLV?
    השאירו פרטים >>