דירת 5 חדרים ענקית ומרהיבה באחת מהשכונות המבוקשות ביותר באזור המרכז – נחלת יהודה, ראשל"צ.

חווית מגורים אקסקלוסיבית ומפנקת: פרויקט "לוינשטיין בנחלת" בראשון לציון מציע תמהיל דירות רחב בעיצוב אישי

העיר ראשון לציון היא אחת מהערים המובילות והנחשקות ביותר בישראל למגורים. המיקום המרכזי של העיר במרחק 20 דקות בלבד מתל אביב, מגוון אפשרויות התעסוקה והמסחר שבה, שפע מקומות הבילוי, התרבות והפנאי, הקרבה לרצועת החוף היפהפייה והמטופחת, הם רק חלק מהסיבות להגירה החיובית של יותר ויותר משפחות התרות אחר מגורים באיכות חיים גבוהה בעיר.

אחד מפרויקטים הנדל"ן האטרקטיביים ביותר הוא "לוינשטיין בנחלת", אשר בו 2 מגדלי יוקרה בני 20 קומות כל אחד. המגדלים, שתוכננו בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, משקיפים אל המרחבים האורבניים של העיר והשכונה ומהווים שילוב מושלם בין האווירה הפסטורלית של הנוף הירוק, אל מול האווירה האורבנית של העיר. עיצוב המגדלים הקפדני ניכר, והתכנון האדריכלי החכם על פיו חדרי המגורים מרווחים במיוחד, מעניק לכל המשפחה חווית מגורים אקסקלוסיבית ועוטפת.

בפרויקט המבוקש ניתן למצוא תמהיל דירות מגוון, ובו דירות 5 ו-6 חדרים בתכנון אישי, וכן פנטהאוזים מרהיבים הצופים לנוף הפתוח. כעת, דירות 5 חדרים ענקיות ומפנקות במיוחד, מוצעות להשקעה במחיר של החל מ-3,100,000 ש"ח בלבד!

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אחד מיתרונותיו הבולטים של הפרויקט הוא המיקום האסטרטגי והאידיאלי ביותר בו הוא שוכן- צידה המערבי של שכונת נחלת יהודה האטרקטיבית ביותר עבור משפחות בראשון לציון. השכונה ממוקמת בצפון השקט של העיר, והיא נחשבת לאחת מהשכונות היפות והמטופחות ביותר בשל התשתיות החדשות בה, הרחובות היפהפיים, הריצוף ההולנדי, שפע השטחים הירוקים ובעיקר הקהילה הצעירה והאיכותית שבה.

    לא בכדי זינק הביקוש למגורים בשכונה, שכן היא מציעה הזדמנות ליהנות מכל העולמות- גם סמיכות למרכז העיר השוקק, המסעדות ואתרי הבילוי והפנאי, וגם סמיכות מרבית לצירי התנועה המרכזיים המחברים את התושבים בקלות ובמהירות לתל אביב ולערי הסביבה.

    את הפרויקט מקדם תאגיד הציבור של חברות ההנדסה, הבניה והנדל"ן- קבוצת משולם לוינשטיין. לקבוצה, אשר לה מוניטין וניסיון של למעלה מ-70 שנה, עשרות רבות של פרויקטים בולטים בארץ ובעולם. התוצאות המרשימות לאורך שנות פעילותה הרבות, הקנו לקבוצה מוניטין רב וביססו מעמדה כקבוצה המובילה ביותר בתחומי פעילותה.
    אין ספק שפרויקט לוישנטיין בנחלת יהודה צפוי למשוך אליו יותר ויותר משפחות ומשקיעים אשר יתכננו ויעצבו עבור משפחותיהם חווית מגורים יוצאת דופן, וייהנו מחללי מגורים גדולים ומרווחים במיוחד, מפרט עשיר ומפנק, וישרה אווירת נחת, שלווה וביטחון.

    למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: